Olen ollut edelleen varsin laiska käsityörintamalla.
Minun pitäisi kai istahtaa useammin television ääreen, sillä silloin tulee tehtyä jotain. Kesä on kuitenkin niin ihanalla mallilla, ettei tee mieli edes istua sisällä. En ole juurikaan koneenkaan ääressä istunut, mutta sehän lienee kesän ja loman tarkoitus.
Olen minä sentään jotain saanut aikaan. Yhden illan ajan värkkäilin pikkusiskolle kännykkäkotelon. Virkkasin sen luonnonvalkoisesta seitsemästä veljeksestä ja käytinpä vähän myös mustanharmaata lankaa apuna. Kotelosta tuli tuollainen eliö, kun siskoni puhelimessa on antenni. Nyt on ihan sama kuinka päin puhelimen laittaa koteloon, antenni jää jokatapauksessa piiloon. Tuntui tuo sisko tykkäävän :)
110874.jpg

Aloitin riparilla ollessani uuden kolmiohuivin. Olin hukannut tai jättänyt Savonlinnaan edellisen huivin ohjeen, mutta löysin netistä toisen ohjeen. Edellinen huivi aloitettiin ylhäältä, mutta tämän uuden aloitin alhaalta. Saapahan ainakin sopivan kokoisen siitä. Huivi on menossa ystävälleni syntymäpäivälahjaksi, hänellä oli synttärit tuossa viikko ennen juhannusta. Totesin hänelle kuitenkin, että oma lahjani tulisi hieman myöhässä joten saa nyt nähdä milloin saan sen ystävälleni asti. Onhan tässä koko kesä aikaa :D

Isosiskoni pyysi minua opettamaan hänelle jonkin käsityömuodon, jota hän voisi tehdä televisiota katsellessaan. Hänen sulhasensa kuuli keskustelun ja totesi, että hän tarvitsisi villasukkia. Niinpä sitten alan tässä jossain vaiheessa kesää opettamaan siskolleni villasukkien neulontaa. Siitä tulee varmasti hauskaa, siskoni kun huomauttaa hyvin helposti jos jokin ei suju. Pääsenpähän kuitenkin kokeilemaan opettamista.

Tekisi mieleni tehdä kaikkia vauvanvaatteita ja juttuja. Minulla on siis nyt pienen pieni kummityttönen, hän sai 10.6. nimekseen Saga :) Hänelle voisin tehdä jotain. Lisäksi olen saamassa yhden tätitettävän lisää joulukuulla, joten jotain pientä voisi sinnekin suuntaan tehdä. En tosin tiedä mitä voisi tehdä, mutta onhan tässä vielä hetki aikaa miettiä, tuossa kun on niin paljon muutakin tekemistä :D