sehän on minun blogini syntymäpäivä tänään :O Mitähän tähän pitäisi nyt sanoa. Nopeasti on vuosi kulunut ja alan enemmän ja enemmän kiinnostua bloggaamisesta, että näillä näkymin tekisin kandintyön ja gradun käsityöblogien pitäjistä. Sellaista me teimme jo luokkakavereitteni kanssa eräällä kurssilla, ja muutamat arvalla mukaan valitut blogien pitäjät siihen vastasivat. Mitään kummempaa tulostahan siitä ei tullut, kun niin pieni juttu oli. Mutta se oli aika selvää, että käsityöinnostus on lähtöisin aika usein kotoa äidiltä tai isoäidiltä.
Eli jos ensi vuonna joku pyytää tutkimukseen, niin se olen aika varmasti minä @:)

Olisi kai se jonkin näköinen arvontakin ollut kiva, mutta jotenkin olen huono järkkäämään sellaisia... Saa sitä kommenttia tänne heittää kyllä muutenkin :)

Pitäisiköhän sitten vielä hetki miettiä, että miksi minä tässä olen jo vuoden päivät kirjoitellut juttuja (tietämättä sen kummemmin edes ketä täällä liikkuu). Aloittelin tuossa juuri ennen opiskeluja MSN Spacen, jonne sitten vuodattelin juttuja aika kiitettävästi. Sitten vain jossakin välissä heräsi into kirjoitella käsitöistä, vaikka siinä vaiheessa tuntui että en minä varmaan mitään aikaiseksi saa. Lisäponttaa ajatukselle antoivat muut käsityöblogit, joita selailin. Nimeä mietin pitkään, mutta Käsityöopiskelijan maailma maistui hyvältä ja yhtä hairahdusta lukuunottamatta se on ollut sama alusta alkaen.
Aloittaessani en tehnyt kovinkaan paljon käsitöitä, mutta kun tahdoin saada jotain näytettävää tänne blogiin, aloin tehdä yhä enemmän. Nykyään olen yksi niistä harvoista luokkalaisistani, jotka tekevät käsitöitä vapaa-ajallaan. Ystäväni vain ihaili, miten minulla on niin paljon aikaa, että teen kaikkea. Ei minulla oikeasti olisi aikaa, mutta tulen hulluksi jos elämäni on pelkkää opiskelua. Siksi revin sitä vapaa-aikaa käsitöille hyvin usein kouluhommista.
Mitään tämän syvempää tarinaa blogillani ei ole, mutta eipä tuo minua ainakaan haittaa. Pääasia, että on mukavaa ja harrastus jatkuu :)

Kiitos kaikille vierailijoille ja kaikille kommentteja jättäneille kuluneesta vuodesta :)