Vihdoinkin olen saanut jotain valmiiksi.
Olin nyt viikon riparilla yövalvojana. Tein hieman jotain käsitöitä, lähinnä innostuin jälleen sukkulapitsistä. Yritän saada yritelmäni sellaiseen kuntoon että sen saisi tännekin asti pistettyä. Leiri oli kuitenkin sen verran rankka, etten jaksanut tehdä öisin(kään) mitään, vaikka valvoin.

Olen huomannut itsessäni pieniä lankahamsterin piirteitä. Mennessäni paikalliseen Anttilaan, minun on pakko kurkata lankaosasto ja ostan lankaa, vaikka en sitä tarvitsisi. Nytkin ostin pari kerää Novitan Palmaa ja Seiska veljeksen Moniraitaa sinisenä, enkä lainkaan tiedä mitä niistä tekisin. Toisaalta mietiskelin, että Palmasta voisi tulla aika mukavat yösukat... Miksihän minä aina aion neuloa vain sukkia... pitänee alkaa tehdä enemmän vaikkapa lapasia tai pipoja...

Mutta tässäpä on nyt uusi kolmiohuivi. Tein sen erilailla kuin sen edellisen. Tämän aloitin kärjestä, siitä ei tullut niin kolmion mallinen kuin toisesta. Harmittaa vähän, sillä tämä on menossa kaverilleni syntymäpäivä lahjaksi (joka oli kuukausi sitten @:)). Lankana on Seitsemän veljestä jälleen. Käytin vähän tehosteena saman merkkistä Moniraitaa ja tein siitä lankakukkia. Tulipa aika veikeitä kukkia kyllä.
128894.jpg