Jenna heitti minulle haasteen ja vastaan siihen samantien :) (olen leirillä juuri, oppitunteja minulla ei tänään ole, joten istun koneen ääressä vain... toistaiseksi... @:))

Eli. Kerro itsestäsi 7 asiaa ja haasta sitten 7 blogilaista mukaan.

  1. Olen vasenkätinen
  2. Laulan oikein mielelläni melkein missä tahansa, etenkin jos minulla on piano ja nuottikirja. Suihku on myös aika hyvä paikka lauleskella...
  3. Harrastan roolipelaamista.
  4. Rakastan yhteis- ja laululeikkejä.
  5. Olen ajatellut tehdä kandintyöni käsityöbloggaajista.
  6. Olen henkeen ja vereen puupuhallinsoittaja (opettelin 3 vuotta yhdellä leirillä soittamaan torvia, mutta vasta viimeisellä kerralla sain äänen. Huilun opin kolmessa kuukaudessa)
  7. Yksi suosikkisarjoistani on Babylon 5, jonka löysin poikakaverini suosiollisella avustuksella.

En haasta nyt ketään erityisesti tähän, sillä aika monella tämä tuntuu jo olevan. Tehköön ken tahtoo :)

Mutta nyt lähden neulomaan jonnekin uutta pipoa itselleni. Ensimmäinen oikea ja palmikkoinen pipo!