Rakkaani on jo pidemmän tovin vihjaillut, että hamstraan lankoja välistä ehkä liikaakin. Anttilassa käydessämme hän totesi, että olisi ihme jos emme kävisi lankaosaston kautta... Päätin sitten tunnustaa itselleni olevani lankahamsteri, joten helmikuu vietellään käyttämällä oman varaston lankoja uusien sijaan.
1249050.jpg
(Linkki ohjautuu Lankahamsterit 1- blogiin, johon olen osallisena)

Salainen neuleystäväkin on pian alkamassa ja kovasti olen suunnitellut miten ystävääni ilahduttaisin. Ja samalla odottelen kovasti miten minua muistetaan :P

Olen minä vähän valmiiksikin saanut. Tai ainakin melkein. Kummitytön mekko tuli eilen valmiiksi, mutta napit ja koristukset puuttuvat, joten kuvaa ei vielä ole. Innostuin jälleen sukkulapitsistä, ja sitä olen tässä väkertänyt myös. Jospa saisi taas jotain näytettävääkin aikaiseksi... Neulon myös huovutettavia lapasia isälleni. Ne kun saisi nyt lankahamstereiden alta pois, niin voisi aloittaa perjantaina uudet työt :P Ongelmaksi on vain hieman muodostumassa ehkä se, että olen viettämässä viikkoa Raahessa ja jouduin jo eilen toteamaan että otin liian vähän lankaa mukaan (kun ei tullut mitään sopivaa lankaa sitä mekon koristeluja varten...). Rakkaani mietiskeli miten tämä on edes mahdollista...

Olen tässä vähän sairastellut. Kuume sinkoilee sinne tänne ja päätin jäädä tänään todellakin sisälle koko päiväksi vaikka sitä ei olisikaan. Lienee aika tarkistaa onko sitä kuumetta vielä...