Perjantaina ostin Citymarketista muutaman kerän Novitan Tango Fania. Langat nähdessäni, suunnittelin että näistä minä teen ystävälleni joululahjaksi kaulahuivin tai pipon tai... Kotiin päästyäni otin puikot käteen ja oho, kolmen tunnin päästä minulla oli pipo. En ole oikeasti tehnyt pipoa enkä oikein mitään noin nopeasti... Oheistuote pipolle valmistui kahdessa päivässä, joka johtui siitä, että lanka päätti mennä oikein kunnolla solmuun.
928752.jpg
Tämän tarkemmin en siis esittele, sillä ovat menossa pakettiin vielä :P (aikainen lintu madon nappaa!)

Baijerilaiset sukat edistyvät, sillä ensimmäinen sukka on jo kärkikavennuksissa. Jenni-sukista ensimmäinen on valmis ja toiseen olen luonut jopa silmukat. Innostus on vähän kadoksissa, mutta jospa tuon toisen baijerilaisen kanssa innostuisin siitäkin taas.

Olen tässä kovasti suunnitellut tekeväni itselleni vähän kotivaatteita. Farkut eivät loppupeleissä ole kovin mukavat päällä koko päivän, ja haaveilenkin sellaisista normaaleista ja mukavista collegehousuista. Ohjetta minulla ei ole, ja tämä epäilyttää minua. Minulla on housujen peruskaavat olemassa, mutta kahdet housut jotka olen niillä tehnyt, ovat olleet pieniä fiaskoja... Hameestakin olen haaveillut, ja siihen olen löytänyt ohjeen jostain käsityölehdestä. Trikoopaitojakin tahtoisin tehtailla, malleja pyörii mielessä monia, mutta joku siinä ompelussa tökkii. En tiedä miksi en onnistu siinä koskaan... Ehkä minulla on huono asenne vaatteiden ompelua vastaan ja siksi minun pitäisikin sitten ommella niitä.

Seuraavaksi askel käypi siis Eurokankaaseen.