Tasan 6-vuotta sitten olin asunut Savonlinnassa puoli vuotta ja virkannut ensimmäisen kolmiohuivini. Olin aina ollut kovasti kiinnostunut käsitöistä ja tehnyt niitä aina satunnaisesti - kuitenkin niin että aina oli jotain työn alla. Tuo kolmiohuivi oli ensimmäinen johon muistaakseni ostin itse langan ja tein sen kaupasta löytämälläni ohjeella.

Olin Savonlinnaan muutettuani tutustunut blogien maailmaan ja perustanut oman ajatusblogin, joten sen ja muiden käsityöblogien innoittamana perustin oman blogin "Käsityönopiskelijan maailma". Vuosien mittaan käsityöopiskelijasta on tullut käsityöopettaja ja nyt jälleen taas opiskelija. Ja on tässä tullut kasvettua ihmisenäkin melkoisesti - huomaan sen nyt katsellessani luokkakavereitani, jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä 6-vuotta sitten: uudella paikkakunnalla aloittelemassa omaa elämää. Tänä aikana myös rakkaasta poikakaverista on tullut rakas aviomies, ukko, ja olemme päässeet vihdoin asumaan saman katon alle.

Blogin uutta nimeä mietin pitkään ja lopulta tästä tuli Käsityön maailma, sillä edelleenkin pyrin tekemään käsitöitä mahdollisimman monipuolisesti ja erilaisin tekniikoin. Käsityöt ovat ihan oma maailmansa :)

 

Mutta! Mitä olisikaan blogisynttärit ilman

ARVONTAA!

osallistua voi kommentoimalla tähän kirjoitukseen, että mitä töitä sinulla on tällä hetkellä kesken.

Aikaa on 12.2. sunnuntaihin klo 18 asti :)


Kevät SNY on päässyt myös alkamaan ja minua onkin jo kommentein muistettu :) Perjantaina postiluukusta tipahti myös kiva kortti

Kiitos, SNY! :) Paketti ei ennättänyt ennen korttia, joten jään jännityksellä odottamaan :P